by Marion Mägi on 18.07.2016
Navico, mereelektroonika liider ning Lowrance®, Simrad®, B&G® ja GoFree® brändide looja, teatas oma uutest omanikest - Goldman Sachs Merchant Banking Division ja Altor Fund IV-st.
Navico on arendanud innovatiivselt mereelektroonika turgu auhinnatud tehnoloogiatega, mis teevad merel olemise turvalisemaks, lihtsamaks ning lõbusamaks. Kahe viimase aasta jooksul on Navico loonud auhinnatud HALO impulss-tihedus radaritehnoloogia, StructureScan® 3D sonaritehnoloogia kalaleidmiseks ning B&G purjetamise kaardiplotterid võistlemiseks üle kogu maailma.
Navico on töötanud süsteemselt, et ühendada erinevaid ettevõtteid: nad on ühendanud seitse tootebrändi neljaks, kuus tehast üheks ning loonud ka ühise tehnoloogiaplatvormi. Täna pakub Navico tööd umbes 1500 inimesele ning nende tootevalik on esindatud rohkem kui 100 riigis. Enam kui kümne aasta jooksul on Navico muutnud suuresti mereelektroonikatööstust esitledes uusi tooteid keskmiselt iga 20 päeva järel.
“Me oleme tänulikud, et saame jätkata koostööd meie senise omaniku Altor Fund’iga, kes on toetanud meid suure laienemise juures viimasel kümnel aastal. Oleme kasvanud kolmest väikeettevõttest mereelektroonika liidriks,” ütles Leif Ottosson, Navico president ja juhatuse liige. “Me oleme rõõmsad laienemisvõimaluste üle, mida pakub meile uus ja innovaatiline juhtkond.”